Kwaliteit
Certificering is een garantie voor TOP-kwaliteit. Daarom is HSU Groep gecertificeerd conform alle benodigde kwaliteitskeurmerken. Met dit systeem borgen wij continue een optimalisatie van het schoonmaakproces.
Certificering is een garantie voor TOP-kwaliteit. Daarom is HSU Groep gecertificeerd conform alle benodigde kwaliteitskeurmerken. Met dit systeem borgen wij continue een optimalisatie van het schoonmaakproces.
Wij houden jaarlijks een klanttevredenheids- en belevingsonderzoek onder zowel onze klanten, als bijvoorbeeld onder reizigers en chauffeurs. Zo kunnen we de beleving en tevredenheid in kaart brengen
Wij hebben ruim 15 jaar ervaring in de totale facilitaire dienstverlening. U kunt bij HSU Groep vertrouwen op kwaliteit, service en ervaring!
Om de kwaliteit van HSU te borgen richting onze klanten, hebben wij een eigen kwaliteitssysteem ontwikkeld. Ons kwaliteitsprogramma is een dynamisch IT-systeem met lerend vermogen, waarmee alles wordt beoordeeld wat van invloed kan zijn op de kwaliteitsbeleving. Hiermee wordt de kwaliteit van schoonmaak afgestemd op de reinheidsbeleving. Het is tevens een platform om communicatie te bevorderen en samen het schoonmaakproces voortdurend te optimaliseren.
HSU werkt uitsluitend met eigen gescreende en getrainde VCA-gecertificeerde medewerkers. Onze medewerkers zijn professionals. Ze zijn trots op hun werk en zijn minimaal in het bezit van het diploma Basis Opleiding Schoonmaak. Doordat wij gebruik maken van onze eigen pool van direct inzetbare, gescreende en goed opgeleide flexwerkers, ontzorgen we onze klanten direct en garanderen we continuïteit en onverminderde kwaliteit. We verwerken Social Return optimaal in onze bedrijfsvoering en bouwen steeds aan diversiteit en arbeidsparticipatie.
Voor HSU betekent maatschappelijk verantwoord ondernemen een duurzame bedrijfsvoering met aandacht voor mens en milieu. We zijn ISO 14001 gecertificeerd (dit is de internationale milieunorm) en werken enkel met goedgekeurde materialen en juiste producten. Wij letten goed op de verlaging van energieverbruik, materiaalverbruik en afval. Zo houden we niet alleen uw omgeving, maar ook het milieu schoon. Daarnaast verwerken wij Social Return optimaal in onze bedrijfsvoering, door continue te bouwen aan diversiteit en arbeidsparticipatie.
We zijn 24/7 bereikbaar en zorgen voor één aanspreekpunt. Met een centraal meldnummer en de landelijke HSU-calamiteitenlijn zijn we altijd binnen 2 uur ter plaatse. Daarnaast houden wij jaarlijks een klanttevredenheids- en belevingsonderzoek onder zowel onze klanten, als bijvoorbeeld onder reizigers en chauffeurs. Zo kunnen we de beleving en tevredenheid in kaart brengen. De resultaten worden direct gekoppeld aan verbeterplannen en zo blijft de kwaliteit geborgd.
Om de kwaliteit te borgen, hebben wij een eigen Kwaliteitssysteem ontwikkeld.
Wij werken uitsluitend met eigen gescreende en getrainde VCA-gecertificeerde medewerkers.
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor onze klanten.
Wij richten uw schoonmaakproces samen met u efficiënter in!
Voor ons betekent MVO een duurzame bedrijfsvoering met aandacht voor mens en milieu.
Wij hebben ruim 15 jaar ervaring en onderscheiden ons graag in Service!